Tidak Boleh Kawal sebab Dia!!!

Monday, December 20, 2010
haaaaa..dasyat kan??..sebenar nyer..kisah niew cmniew..akibat rindu kn si dia...hidup ku x tentu arah...kejap2 tgk gmbr dia..haaaa...bkn cinta monyet eaw!! Saya niew dah mngkat dewasa..heeee...kadang2 adew lah sedikit ke anak-anak kan..huuuu...sapew kne aq taw lah..perangai giler aq...heeee...eh3...niew dah lari tajuk lah..
haaaaa....


nak tahu aq rindu pada siapa???...kt 'KEKASIHKU' lah..heeee...aikk!!!dah macam lagu Dato Siti Nurhaliza lah plak..huuu...series!!aq kangan sama dia..haaaaa...'tbe2 jd mat endon plak dah'...haaaaa...mne x nyer...dia kat kampung..ssh nk msj...niew kn nk call...tp..akhr nyer...dapat jgk call Si Dia..haaaaa...fuhh!!!dpt jgk lpas kn rndu aq pd dia...nk lpas kn rndu kt sapew lg...kt KeKasiku lah...(ayat skema).. xkan lah kt korg kowt..haaaaa...


td aq bru call si Dia..dia ckp..dlm perjalanan nk pulang ke rumah..haaaaaa..hati punye r gumbira taw ??..
aq harap Kekasih ku itu selamat sampai ke rumah nyer...abg sayang taw x??..sapew lg...haaaaaa....nk tahu ker???aq xmau lah gtaw..korg tgk sendri eaw...heeeee....



sapew niew???...haaaaa...niew lah kekasih ku..haaaaa..klau xknal xtaw nk ckp pew..
haaaaa...

2 comments:

  1. @mal said...:

    aduh hai dahsyat gle la abg sorg nie...
    smbgn citernye nie...
    nak tau x kt mne tmpt lps rindu aku...
    kt bwh pokok pelam...
    di umah amal yg bek ati tu...
    hahahaha...
    terperasan kejap...heheheh

  1. amboi...
    haaaa....itu jew care nyer mal...
    heeeee...

Post a Comment